18 marca 2012

Tak o.

Nigdy nie wiem co napisać w pierwszym poście nowego bloga, a zmagałam się z tym dylematem już wielokrotnie. Blogów bowiem prowadziłam w swoim niedługim życiu sporo. Większość z nich zawierała moje "dzieła" literackie, tj opowiadania. Niektóre były o ciuchach i modzie, a jeden nawet poświęciłam na swój osobisty pamiętnik. O czym będzie ten? Jeszcze nie wiem.


Spodziewam się, że w dobrym guście jest przedstawienie swojej osoby, aczkolwiek każdy może wejść sobie na mój profil i zdobyć podstawowe informacje. Aleksandra powinno wystarczyć.


Najprawdopodobniej owy post jest ostatnim w tym miesiącu, a może nawet i roku. Otóż w moim zwyczaju jest znikanie i pojawianie się po dłuższym odstępie czasowym, co wcale nie jest korzystne dla bloga. Dlaczego? Ot tak, tematyka zaczyna mnie nudzić. Dlatego ta strona będzie o wszystkim i o niczym. Jak mnie najdzie ochota to napiszę :)

A sądzę, że nie najdzie, bo zniechęca mnie brak komentarzy, których tu raczej nie zobaczę z bardzo prostego powodu - nie robię absolutnie nic, aby je zdobyć. No i przekonałam się już wielokrotnie, że pierwsza notka nigdy nikogo nie porywa. Dlaczego? Nikt jej nie czyta :D

4 komentarze:

  1. Ja czytam ja!:)

    Obserwuję:*
    Zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja też będę czytac :P i może zaporsze do siebie ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. tez bede czytac.
    ciekawie piszesz.
    nie jakies pierdoly, tylko zyciowo

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja zawsze czytam. I nie lubię jak w pierwszej notce nie ma jakichś słów wprowadzenia. Choćby kilku.

    OdpowiedzUsuń